حوار العود و الكمان ( خيالي ) Oud Violin
Anwar Hariri Nazih Aburrish
حوار رائع لآلة العود و الكمان و هو بطريقة التسجيل الحي أي دون توقف أو إعادة يعني قمة الإحساس و التعبير و التكنيك العالي لكلا العازفين نزيه أبو الريش على العود و أنور الحريري على الكمان
كأنه حوار عتاب بين عاشقين قد فرقهم الزمن و جار عليهم و صار كل منهم في طرف من اطراف الدنيا المتناثره ،تفرقوا من دون سابق علم او حتى معرفه بالفراق ،و خاض كل منهم تجربته في حياة جديده و قاسيه دون ان ينسى حبيبه ،و يحاكي كل منهم الاخر و يشكي له قسوة الزمن و سخرية القدر فيأخذ كل منهم الحنين لايام قد مضت دون عوده مع مداعبات من نسج الخيال مصحوبة بحرارة الاشتياق و مكللة بأسئلة كثيره دون جواب :اين حبيبتي ؟هل هي سعيده ؟ماذا تفعل الان ؟هل تتذكرني ؟ و يعيش كل منهما بجسد بلا روح وقد انهكتهم غربة الفراق و الاشتياق لبعضهم البعض على امل اللقاء ...
Wonderful dialogue to the oud and violin and is a way Date any neighborhood without stopping or re-summit means feeling and expression and high technique for both instrumentalists Nazih Abu Rish on the oud and violin Anwar al-Hariri
Like a reproach dialogue between the two lovers had their teams time and a neighbor on them and all of whom became the party to the minimum scattered, dispersed without prior knowledge or even knowing Balvrac, and fought them all his experience in a new life and harsh without forgetting granule, and simulates all and the other of them grumbling him the rigors of time and ironically takes them all nostalgic for the days have passed without a comeback with banter imaginary warmly accompanied by longing and Macllh in large questions unanswered: Where Sweetie? is she happy? What do you do now? Do you remember me? And each living body without a soul was fatigued Weird parting and longing for each other in the hope of meeting